"Przed nami będzie cały świat, gdzie ty, tam pójdę ja."

"Przed nami będzie cały świat, gdzie ty, tam pójdę ja."

sobota, 11 października 2014

5 urodziny!

Dzisiaj Arosława skończyła 5 lat :) Kiedy to wszystko minęło, wciąż pamiętam ją jako małego szczeniaczka przemycanego przez granicę...
Teraz to już poważna pannica, czasami tylko przyłoży mi łapą w twarz na "dzień dobry" lub bawi się podrzucając sobie piszczącą świnkę :)
Taki mały wariacik z niej. Mimo różnych kłopotów i jednak niespełnionych marzeń, cieszę się, ze jest ze mną.
Sto lat Mała Czarna!

14 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego dla Arki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego! Życzę Wam,by Arka wyzdrowiała.. Jeśli to oczywiście możliwe.. Sto lat!
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepszego Arka! Życzę wam przede wszystkim, abyście poradziły sobie z problemami, jeśli nie zupełnie to na tyle ile to jest możliwe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepszego! I trzymam za was kciuki :)
    *moze częściej tu zaglądaj?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świat składa się nie tylko z internetu :) Mój obecny styl życia pozwala mi na bardzo skromną ilość czasu spędzoną na swobodne przeglądanie internetu dziennie, czasami po prostu nie ma chwili by napisać coś tutaj. Zresztą wolę pisać, gdy coś się dzieje, a obecnie dzieje się mało.
      Dlatego może będę częsciej tu zaglądać, może nie. Nie wiem co mi przyszłość przyniesie.

      Usuń
  5. Najlepszego Arka, no i przede wszystkim zdrówka! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Spóźnione, ale pierwszy raz jestem na blogu :)
    Wszystkiego najlepszego, aby Cię Pani słuchała :D
    Benek poleca:
    merry-dogs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Sto lat śliczna!
    Abyś żyła Arko jak najdłużej! I oczywiście w zdrowiu! :)
    Pozdrawiamy!
    http://codziennebeagle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń