"Przed nami będzie cały świat, gdzie ty, tam pójdę ja."

"Przed nami będzie cały świat, gdzie ty, tam pójdę ja."

środa, 1 stycznia 2014

Szczęśliwego Nowego Roku!

... i aby wszystkie Wasze marzenia się spełniły :)

Święta minęły, nowy rok już pojawił się w kalendarzach. Dla niektórych to okazja, by wmawiać sobie, że dokonają wielkich zmian w życiu. Sama trochę się do nich zaliczam, bo powtarzam sobie: "więcej treningów, więcej pracy nad sobą!" :) Zobaczymy co z tego wyniknie.

Nie będę robić wielkiego podsumowania minionego roku, bo za dużo się nie działo. Z powodu w choroby Arki cały sezon w zasadzie był spisany na straty i choć tego nie żałuję ani nie mam jej tego za złe, bo cieszę się niesamowicie, że udało jej się wydobrzeć, to mamy co nadrabiać. Powoli, z pewną dozą nieśmiałości, wracamy do treningów. Prawie regularnych gdyby znowu nie moje przeziębienia a ostatnio i pewna dolegliwość niepozwalająca na długie stosowanie pewnych technik ;) Kaleka ze mnie i nad tym też planuję wreszcie popracować, nie załamywać się tylko cisnąć ćwiczenia dla maksymalnego wzmocnienia organizmu.

Arka ma się całkiem dobrze, na treningach stara się i widać, że znowu chce pracować. To dla mnie świetny znak, zwłaszcza po moich wcześniejszych obawach. Pojawiły się nowe problemiki, całkowicie znikąd, ale i na nie znajdzie się sposób. W tym roku nie mam wyjścia jak startować w klasie 1, także trzeba psiaka trochę bardziej ogarnąć, niech nie robi wstydu :) Mam przygotowaną dużą półkę na puchary, więc trzeba zacząć je zbierać :)

Tęskniłam za tym spojrzeniem :)

7 komentarzy:

  1. Życzę Ci aby wszystkie twoje plany na ten rok się spełniły i aby był lepszy od poprzedniego :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Nareszcie <3
    Życzę sukcesów w treningach i żadnych poważnych chorób u Ciebie i Arki.


    thestryofmydog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. No fajnie w końcu usłyszeć co u Was nowego! Trzymam kciuki za Wasz nowy rok, w którym z pewnością nie zabraknie kilku(nastu) złotych pucharów!

    OdpowiedzUsuń
  4. No to co? Pułka pusta? Trzeba walczyć! :D
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w zdobywaniu pucharów i by trzeba było przykręcić kolejną półkę :D
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny blog i piesek:) Będe częściej wpadać. Obserwuje i licze na rewanż: http://www.pamietnik-bianki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń