"Przed nami będzie cały świat, gdzie ty, tam pójdę ja."

"Przed nami będzie cały świat, gdzie ty, tam pójdę ja."

czwartek, 10 października 2013

4 lata!

Miałam już niby nie pisać na tym blogu, porzucić go i zapomnieć o nim, ale sentyment pozostaje... zwłaszcza, że Arka dzisiejszego dnia skończyła 4 lata! :D

 Choć już niby osiągnęła tak poważny wiek, dalej czasami nazywam ją moim szczeniakiem, bo małe to to i nieogarnięte :D Zwłaszcza gdy lata po całym domu z ulubionym, piszczącym serem :D

 Cieszę się z każdej chwili z nią, od wspólnych treningów po wylegiwanie się i choć czasami jej humorki są kłopotliwe, dają doświadczenie i wiedzę. Oby jeszcze wiele lat rozśmieszała mnie i pocieszała w trudnych chwilach, pokazywała jak wspaniałe może być życie z psem.
Wszystkiego najlepszego Małe Zło!

 Z tej okazji krótki filmik z naszych wakacji - głównie obi i pływanie dla kondycji, dnie na spacerach po lasach a czasami też trochę frisbee :) polecam jakość HD

15 komentarzy:

  1. Piosenka :) Nie no, pisz dalej bloga, świetnie się go czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego Najlepszego :D
    Pisz dalej bloga, bo wpisy są świetne, a Arka to piękna psinka :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego Najlepszego :)
    Tak patrzę i jednak nie chciałabym mieć BC. Niby piękne i inteligentne. Pięknie wszystko robi. Ale jednak trzeba mieć cierpliwość, aby nauczyć psa tego wszystkiego i czas. A mi tego brakuje :|

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepszego dla Małego Czarnego Zła!

    OdpowiedzUsuń
  5. Spóźnione, ale: Wszystkiego najlepszego dla Arki tzw. Małej Złej! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bloga nie porzucaj, tylko pisz! Zawsze lubiłam czytać twoje wpisy ^^
    Wszystkiego najlepszego Areczku :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie porzucaj, dużo fanów masz i zawsze można się czegoś oduczyć od was :)
    Ja np, muszę poćwiczyć to doklejenie do nogi :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Wam bardzo za tyle ciepłych słów, nie sądziłam, że tyle osób jeszcze o nas pamięta :)
    Postaram się wrócić do pisania, bo tematy zawsze się znajdą a od przyszłego roku może być nawet ciekawiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ten czas szybko leci ;)) Spóźnione życzenia dla Arki!

    OdpowiedzUsuń
  10. swietny blog bardzo mi sie podobaja te psy , mam prosbe zaobserwujesz tego bloga ---->http://mydogsandija.blogspot.com/ to na pewno się odwdzięcze

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny blog, ładna kolorystyka i inne takie.:)
    Zapraszam do nas: http://zdaniembombiego.blogspot.com/ i http://konienaszswiat.blogspot.com/
    Pozdrawiamy i dziękujemy! ZU

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny blog, wykonanie ładne. :) 4 lata...
    Tylko nie porzucaj bloga!

    OdpowiedzUsuń