"Przed nami będzie cały świat, gdzie ty, tam pójdę ja."

"Przed nami będzie cały świat, gdzie ty, tam pójdę ja."

niedziela, 30 września 2012

Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia

Człowiek taki jest, że wiele rzeczy ocenia subiektywnie, an podstawie własnych przeżyć czy chociażby preferencji. Nie ma w tym nic złego, w końcu każdy ma prawo do własnego zdania. Ale lepiej go nie wciskać komuś na siłę, bo nie dość, że to niemiłe, to jeszcze może dać odwrotny efekt.
Dlatego czasami na forach zamiast dobrej dyskusji widzi się kłótnie o najdrobniejsze szczegóły. Język pisany ma to do siebie, że nie przekazuje emocji i trzeba umieć określić wszystko tak, by druga osoba zrozumiała w dobry sposób.

Ale nawet czasami mowa nie jest skuteczna - zwłaszcza gdy jakaś staruszka stara się mnie na siłę nawrócić (choć jestem osobą umiarkowanie religijną). Ale kwestię wariatów pomijam.

Czasami zastanawiam się jak długo trenerzy dochodzili do umiejętności dobrego przekazywania wiedzy by wszystko pokazać, wytłumaczyć i jeszcze sprawdzić w praktyce. Z mojego punktu widzenia jest to całkiem ciekawe, bo nie jestem trenerem. A punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.

Na ostatnim treningu rozpoczęłyśmy już naukę jedynkowych ćwiczeń, co wychodziło różnie. Choć to dopiero początek a efekty były żadne i tak miałyśmy malutką widownię :) Dużo pracy przed nami, na szczęście teraz wiem co robić, bo niektórych elementów po prostu nie wiedziałam jak nauczyć.
Sezon zakończymy jeszcze jednym startem w zeróweczce, jak wszystkie niezaplanowanym bardzo. Może zmieszczę się na liście startowej :) Przyda się nam obu ogarnięcie ze stresem na ringu.
Chcę jechać tym bardziej, ze zawody są dosyć blisko domu i aż żal byłoby nie skorzystać z okazji. Ale tu znowu mój punkt widzenia zmienił się jeżeli chodzi o dojazdy. Jak już do Wrocka pojechałam, wczoraj tylko na pare godzin do Łodzi to i w okolice Warszawy można :)





Czas na chwile reklamy. Klub Dog Line zaprasza serdecznie na charytatywny dogtrekking. Akcja warta świeczki, bo za pieniądze z loterii fantów zostaną wykastrowane bezdomne psy. Warto wziąć udział!

Szczegóły: LINK


Od dzisiaj mój blog zmienia formę, notki nie będą dodawane regularnie.

6 komentarzy:

  1. To prawda, czasem pod wpływem emocji nie zastanawiamy się nad tym, jak ubrać nasze słowa tak, żeby były dobrze odebrane ;).

    Pomysł z DogWayem bardzo mi się podoba :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. o racja, racja, mnie osobiście strasznie irytuje jak ktoś na siłę wciska innemu swoje zdanie twierdzac, ze to przeciez on ma rację a wszyscy inni to zwykły ciemnogród.. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dowiedziałaś się o Projekcie"żółty pies"? Jeśli jeszcze nie, to szczególnie zapraszam do mnie: http://7loving-dog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Temat kłótni internetowych to już temat rzeka.
    Ja chcę zdjęcie Arki! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie jakieś pewnie dopiero za mniej niż 2 tygodnie.

      Usuń
  5. Fajny blog! Zapraszam do mnie http://everydaybeny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń