"Przed nami będzie cały świat, gdzie ty, tam pójdę ja."

"Przed nami będzie cały świat, gdzie ty, tam pójdę ja."

niedziela, 8 lipca 2012

Warto mieć...

Warto mieć...co? Wszystko? Raczej nie, bo to zakrawa o jakieś zaburzenia psychologiczne. Wszystkiego mieć nie można, bo zawsze będzie brakować tej następnej rzeczy.

Warto jednak mieć znajomych, do których można pojechać o 5 rano na wspólny spacer połączony z frisbowaniem. Tu miejsce na podziękowania dla Natalii (jej fanpage LINK, gdyby ktoś nie znał a bardzo polecam!) za wspaniałe zdjęcia! Trzeba mieć nie lada talent by z takiego szczurka zrobić taką piękną pannicę :)

"A indyka dać?"

nie przeszkadzaj, skupiam się!


z Tosią
Co do frisbee - jest zaskakująco dobrze! Nigdy nie potrafiłam dobrze rzucać i zdarzyło mi się pare razy trafić kogoś w głowę (sorki Asia :) ), teraz jednak powoli uczę się na jaką wysokość i odległość rzucać, by pies prawidłowo skakał. A technika skoku Arki zachwyca mnie tak, że nie jestem w stanie przestać zachwycać się zdjęciami. Kiedyś skakała na słupek, bardzo na tylne nogi, obecnie robi piękny, daleki wyskok z lądowaniem głównie na 4 łapy, sporadycznie na przód. Sądzę, że duży wpływ na to miało rozluźnienie się psa, większa pewność siebie i nie poddawanie się tak szybko. Praca przyniosła efekty :) Zdarza się, że rzucę krzywo lub wiatr zawieje to nie wygląda to świetnie, ale postęp jest ogromny!





dysk nie złapany, ale taką technikę uwielbiam <3

o takiej zaciętości marzyłam
Bardzo powolutku, bo tylko dla urozmaicenia, wprowadzamy sobie dwie figury - leg overa i leg voulta. Nie planuję jakiejś przyszłości frisbowej, robię to tylko dla zmęczenia psa, który ma długą przerwę od agility. Jak psychika psa pozwoli, może pomyślimy nad T&F w przyszłym roku dla zabawy :)
Ponieważ miałam nieco marne miny na zdjęciach, musiałam je ocenzurować :)
leg over dużo wniósł do jej techniki skoku

mina lekko zszokowana...

jeszcze dysk podawany końcówkami palców, ale powoli zaczynam wyrzucać floatery


Na razie wystarczy tych zdjęć :) Wracając do tematu notki...
Warto mieć znajomych, z którymi bez problemu pogadasz na psie tematy, wygadasz się, posłuchasz rad, poobgadujesz innych psiarzy. Miło jest nawet mieć z kim pójść na wystawę w swoim mieście (choć na dzisiejszej nie byłam z powodu niechcicy i pogody...). Warto mieć też trenerkę, do której można pojechać i przez 6 godzin gadać na różne tematy zajadając jagody z cukrem, która nauczy spokojnej jazdy samochodem po nieznanych uliczkach Warszawy.

Warto jednak mieć też święty spokój. W tym tygodniu jednak go nie mam, bo stoi przede mną trudna decyzja do podjęcia. Uśpić starszego kota i dać mu odetchnąć czy trzymać dalej przy życiu mając nadzieję, że coś się wymyśli? Nie jest z nim dobrze, bo od paru miesięcy w kuwecie widać więcej krwi niż kału, od paru dni ciągle wymiotuje, teraz nie je... Nie ma jak nawet podać mu lekarstwa, bo to dziki kot z działek, niepozwalający nawet wziąć się na ręce. Jutro ostateczna decyzja po konsultacji z naszą weterynarz :(
Warto jednak mieć święty spokój.

28 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam, że ćwiczycie z Arką dogfrisbee. Przepiękne zdjęcia. Mieliście udany spacerek. Współczuję ci s powodu choroby kota. Nie wiem jaką ja bym decyzję podjęła na twoim miejscu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nazwałabym tego ćwiczeniem, bo dla mnie to tylko zabawa i sposób na zmęczenie psa. Frisbee rzucam jej gdzieś od półtora roku.
      Niestety decyzja jest trudna, ale chyba trzeba będzie uśpić kota :(

      Usuń
  2. "Warto mieć znajomych, z którymi bez problemu pogadasz na psie tematy, wygadasz się, posłuchasz rad, poobgadujesz innych psiarzy."
    Oj warto... tylko żeby jeszcze mieszkali w miarę blisko, a nie na drugim końcu Polski. :(

    Przykro mi z powodu kotka. ;( Nie pomogę Ci w podjęciu decyzji, ale czegokolwiek nie zrobisz, będzie pochodziło z serca...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, czasami bratnie dusze są na innych krańcach Ziemi.

      Dziękuję.

      Usuń
  3. Zdjęcia super, nie można zaprzeczyć. :)
    Czasem dobrze jest spróbować czegoś innego, tak dla odmiany albo utrzymania kondycji (w tym przypadku wymęczenia psa, znam to! :D), ale trzeba przyznać, że Arka wspaniale wygląda w locie.
    Jeśli z kotem faktycznie jest źle i nie widać szansy na poprawę, nie sądzę, żebyś miała serce patrzeć na jego cierpienie. W takich sytuacjach ciężko zdecydować, ale ktoś jednak musi podjąć się tego zadania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam ją w ruchu a w locie szczególnie!
      Jutro zobaczymy co wetka powie...

      Usuń
  4. Prześliczne zdjęcia Arki,uwielbiam ją.Jakie macie dyski,coś z Hero?Ona super łapie.Fajnie,że masz takich znajomych,z którymi można pójść baaardzo wcześnie rano na spacer :)

    Pozdrawiam i mam nadzieję,że wizyta u weterynarza z powodu kotka będzie pomyślna dla was! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy. Różowy to Hero Xtra Distance, przezroczysty to Hero Xtra Świetlik (była wersja limitowana). Mam jeszcze w domu 3 Dog Chowy, ale chodzi za mną kupno Soniców do wypróbowania... Arka dysków nie niszczy, bo dwa Hero mają już ponad dwa lata i tylko pare rys :)

      Usuń
  5. Piękne zdjęcia. Życzę sukcesów w dog frisbee. Udany spacerek. Pozdrawiam :)
    P.S Biedny kotek. Nie wiem co bym zrobiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super zdjęcia ;)
      i bardzo przyjemna notka ;P my też powoli się frisbujemy i robimy to samo co Wy :D

      co do kota, to bardzo współczuję. ja bym jednak go uśpiła, bo to jest chyba lepsze niż żeby się męczył a przy okazji ty też się denerwujesz, ale nie chcę za ciebie decydować ;)

      Usuń
    2. Dziękujemy, gratulacje należą się Natalii :)

      Zobaczymy co weterynarz dzisiaj powie.

      Usuń
  6. ładnie, ładnie :) jeszcze kilka nowinek technicznych i będziecie wymiatać !
    a co do mnie... przeprosiny przyjęte, jednak trauma pozostanie do końca życia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się pozbieram po kiciusiu to liczę na cenne wskazówki :)

      Usuń
  7. Hahaha!
    Arka poważnie jest bardzo fotogeniczna! Genialne miny, nieźle się uśmiałam przy oglądaniu. Bardzo ciekawy blog. Pewnie mnie nie kojarzysz. Pisałyśmy kiedyś na zapytaj. To jest mój nowy blog.
    www.eingharp-blog.blogspot.com
    Serdecznie zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia mnie po prostu zachwyciły ! Chciałabym mieć też taką możliwość pójścia w takie fajne miejsce na spacer, bo niestety u nas takich nie ma ; ( Zawsze podziwiałam latające psy i nadal podobają mi się te pełne majestatu wyskoki ! Muszę się zadowolić moją jamnikowatą Bajką, która stara się wyskoczyć po patyk czy zabawkę, ale nie zamieniłabym jej na nic innego! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy, to zasługa Natalii :)
      W pobliżu mojego domu też nie ma fajnych miejsc, ale wystarczy ruszyć się i podjechać te paredziesiąt kilometrów :)
      Nie każdy latający pies lata w bezpieczny sposób, czasami na zdjęciach wygląda to pięknie a tak na prawdę stawy i kręgosłup psa kwiczą z bólu. Jamniki mają inną budowę ciała niż owczarki, także nie wymagaj takich akrobacji, jest to bardzo trudne i niebezpieczne dla nich.

      Usuń
  9. Zdjęcia w powietrzu są zachwycające, kocham takie!
    5 rano powiadasz .. Mhm, to ciekawe jest, trzeba kiedyś spróbować, ale jak znam życie spacerek nie dojdzie do skutku bo mieszkam na psim osiedlu i sąsiedzi by się pobudzili . ; ((
    Ale może trochę później ;d
    Zapraszam do Siebie: http://terrier-lucky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy.
      To najlepsza pora na spacery. Czemu sąsiedzi mieliby się pobudzić? Przecież nie stukasz do każdych drzwi jak wychodzisz.

      Usuń
  10. piękne zdjęcia :)
    co do kota to ciężka decyzja :( 3mamy kciuki za was

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy. Na razie z kotem jest lepiej.

      Usuń
  11. Ja tam zawsze wiedziałam, że Natalia robi piękne foty :DD.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie było co do tego najmniejszych wątpliwości :)

      Usuń
  12. Ale śliczne fotki ;)
    Arka jest taka słodka ;**

    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas ;)
    Dawno u nas nie byłyście ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :) Niestety w większości jest słodka tylko na zdjęciach ;)

      Usuń