"Przed nami będzie cały świat, gdzie ty, tam pójdę ja."

"Przed nami będzie cały świat, gdzie ty, tam pójdę ja."

czwartek, 22 grudnia 2011

Wesołych Świąt!

 Choć święta już niedługo, wcale nie próżnujemy - ćwiczymy intensywnie obi, na ile tylko sił i motywacji w rozsądnych dawkach wystarczy. Przez moje choróbsko ominęło mnie pare bardzo ciekawych wydarzeń jak i świetnych okazji do prac nad arkową psychika. Trzeba będzie to nadrobić następnym razem :)
Wygrzebane zdjęcie Asi
Szykujemy się na najazd Strasznych Ciotek, a także na zmierzenie się z Sylwestrem. Oj będzie się działo :)

Wszystkim odwiedzającym i czytającym naszego bloga życzę wraz z Małym Złem spokojnych, rodzinnych świąt, wystarczająco dużej ilości czasu na odpoczynek i zabawę z psiakami, samych sukcesów osobistych i sportowych, a także osiągnięcia wymarzonych celów.
Mam nadzieję, że spotkamy się w przyszłym roku.

Świąt nie będzie! :)

22 komentarze:

  1. Urocza ta Twoja Arka ;)
    Również życzymy wesołych świąt i szczęśliwego nowego roku !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękujemy i również z Bejką życzymy wesołych , beztroskich świąt oraz wystrzałowego sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Arkołaj rozda nam prezenty?
    Życzymy wszystkiego naj na święta na na 2012 rok.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękujemy i wraz ze Scoobim i całą zgrają również życzymy pogodnych i wesołych świąt Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrowia ,
    Szczęścia
    i wielkiej radości !

    Wszystkiego najlepszego z okazji nadchodzących Świąt i Nowego Roku ! ; ]

    Zapraszam do nas !

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Również życzymy wesołych świąt :)
    Ja tam się akurat ze śniegu wcale nie cieszę, a nie było go wiele (bo teraz zaczyna topnieć i niewiele zostało...).

    OdpowiedzUsuń
  9. Także życzę Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wesołych Świąt i spokojnego Sylwestra :)
    a ja mam nadzieję ,że w przyszłym roku może gdzieś będę miała okazję spotkać Arkę na żywo ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. My także życzymy szczęśliwych i pogodnych świąt. Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale słodka z tą czapeczką ;** Mój to przez 5 minut miał tylko wstążkę, no i nie jest tak fotogeniczny jak Arka :) My też życzymy wszystkiego co najlepsze na święta i 2012 :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale Arka słodko wygląda z czapkę :)

    Troszkę spóźnione, ale wesołych świat :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękujemy bardzo za życzenia :) !

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzięki za życzenia ! ;**
    Ale Arka jest urocza !! ;** Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga i zobaczenia mojej suni ! ;]

    http://baja0799-pamietnikksiezniczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wesołych Świąt!:D
    (na pierwszym zdjęciu w czapce Arka ma takie fajne spojrzenie ^^)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne zdjecia z czapką mikołaja :D

    WEsołych Świąt !

    I zapraszam do mnie :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń